top of page
פוסטים אחרונים בבלוג
עקבו אחרי לעוד המלצות
  • Instagram
מצאו מלון

ברצלונה או מדריד?

שתיהן ערים מרכזיות בספרד ושתיהן מושכות אליהן אלפי תיירים ישראלים בשנה אבל אם הייתם צריכים לבחור רק אחת, באיזה עיר כדאי לטייל יותר? קבלו את ההשוואה שלי לקראת הטיול הבא שלכם בספרד: אז, ברצלונה או מדריד?



למה ברצלונה?

במילה אחת: ארכיטקטורה! ברצלונה יפה. אבל יפה כזאת של ללכת ברחוב ולהתפעם. אין ספק שגאודי השאיר בה את חותמו, בין בניין אחד מיוחד לאחר שאין שני לו בעולם מגלים עיר יפייפיה ומיוחדת. המון פינות חמד, פנינות נסתרות וגלויות ואין סוף עניין. פשוט ללכת ברחוב ולהתפעם. 

ברצלונה היא עיר מאוד נוחה להליכה, היא שטוחה יחסית ורוב נקודות העניין מרוכזות במרחק קצר אחת מהשניה, מה שלגמרי קונה אותי, כי אין כמו ללכת את העיר כדי להכיר אותה באמת.


Barcelona Spain

יתרונות בולטים: עיר היסטורית עם המון "היילייטס", נקודות עניין וארכיטקטורה מעניינת. יש בה חוף ים וביקור בקיץ מאפשר גם שילוב של חופשה שמשית לצד טיול עירוני. 

משך טיול מומלץ: 3-4 ימים

הכי שווה: סיור רחוב בעקבות יצירותיו של גאודי




למה מדריד?

מדריד הייתה אהבה ממבט ראשון עבורי, באתי לבירת ספרד עם לא הרבה ציפיות ועפתי עליה במלוא מובן המילה. לא מדובר בעיר מלאה באתרי מורשת וציוני דרך חשובים, מה שהופך אותה למושלמת לשוטטות ספונטנית ללא הרצון הבלתי פוסק "להספיק לראות" ו"לסמן וי". מדריד היא עיר שוקקת בה המקומיים אוכלים ארוחת בוקר ב-11 ומאותו רגע לא מפסיקים לנשנש. כמעט בכל שעות היום בתי הקפה והטאפאסיות מלאות באנשים ששותים יין או בירה צוננת לצד טאפאס קטן עד בינוני. האווירה בעיר פשוט ממכרת ברמה שלא תרצו לעזוב.


Madrid Spain

יתרונות בולטים: אווירה של מרכז תל אביב לאורך כל שעות היום, עיר נוחה מאוד להליכה עם מרכז קטן כשהכל קרוב ונגיש. אינספור שווקי אוכל ומסעדות מהאיכותיות ביותר בעולם.

משך טיול מומלץ: 2-3 ימים

הכי שווה: קוקטייל של שקיעה באחד ה- rooftops הרבים שיש בעיר



Post: Blog2 Post
bottom of page