top of page
פוסטים אחרונים בבלוג
עקבו אחרי לעוד המלצות
  • Instagram
מצאו מלון

36 שעות בבנגקוק

בנגקוק היא בירת תאילנד ואחת מהערים הגדולות באסיה ואוכלוסייתה מונה כ-10 מיליון תושבים. בדומה לערי בירה אסייתיות אחרות גם בנגקוק היא עיר הומה ועמוסה, פקוקה רוב שעות היום וסובלת מזיהום אוויר שממש אפשר להרגיש אותו. מצד שני, לבנגקוק קצב משלה, שלל שווקים, מרכזי מסחר מודרניים לצד ארמונות מפוארים ומקדשים היסטוריים. רוב המטיילים בתאילנד יעדיפו לדלג עליה, חלק יבחרו לטייל בה. עבורי זו עיר טובה לסיום טיול, לא הייתי טסה לכאן במיוחד אבל אם כבר הגעתי אז למה לא להנות ממה שיש לה להציע.

מקדש הבודהה השוכב Wat Phra Chetuphon

לינה

מכיוון שמדובר בעיר ענקית יש לה גם כמה אזורים מרכזיים מתויירים. אם אני יכולה להמליץ המלצה אחת גורפת שנוגעת לשינה היא שכדאי להתמקם במקום שממנו תוכלו ללכת כמה שיותר ברגל או להשתמש במטרו. בנגקוק מאוד פקוקה ולכן כל נסיעת מונית קצרה ככל שתהיה מתארכת לרוב מעבר למצופה, מכאן ההמלצה לנסות לצמצם אותן למינימום האפשרי, במיוחד בשעות העומס, גם אם לא ניתן להימנע לחלוטין.

אנחנו בחרנו לישון במלון Sindhorn Midtown Hotel Bangkok שנמצא ממש בסמוך לקניון Siam המוכר ולכמה תחנות רכבת מרכזיות. המלון מודרני וחדש, עם ארוחת בוקר מהטובות שאכלנו בתאילנד, בר וויסקי בקומה הראשומה והשוס - מועדון ילדים צמוד עם משחקיות וג'ימבורי לכל הגילאים. מומלץ בחום למטיילים עם תינוקות או ילדים קטנים. הכניסה למועדון הילדים בתשלום לפי שעה.

מקדש Wat Phra Si Rattana Satsadaram

התניידות

חלק מהזמן בחרנו ללכת ברגל, כפי שציינתי ישנו באזור מרכזי ולעיתים ההליכה הייתה מהירה יותר מנסיעה באזור זה בגלל הפקקים. למרחקים ארוכים יותר התניידנו במוניות באמצעות אפליקציית Grab. היא עובדת בדומה לאובר, עם נהגים מקומיים לפי זמינות. עובד מעולה בעיר וזול הרבה יותר ממוניות שתופסים ברחוב.


מה עושים בבנגקוק

המרכז ההיסטורי של העיר בנגקוק כולל כמה מבנים מפורסמים ומקדשים עתיקים שכדאי להקיש יום שלם על-מנת להתרשם מכולם.


מקדש Wat Phra Si Rattana Satsadaram - מקדש הבודהה מאמרלד נחשב למקדש הבודהיסטי הקדוש ביותר בתאילנד. זהו מתחם גדול עם מספר מבנים שנמצא בצמוד לארמון המלך במרכז ההסיטורי של העיר. הכניסה למתחם היא בלבוש צנוע בלבד, שכולל מכנסיים ארוכים לגברים וללא גופיות. שימו לב שבכניסה תדרשו להזדהות ולכן יש להביא אתכם דרכון (אפשר גם תמונה).

מקדש Wat Phra Si Rattana Satsadaram בנגקוק

ארמון המלך The Grand Palace - קומפלקס של בניינים בלב בנגקוק, ממש בצמוד למקדש הבודהה מאמרלד. זהו מעון המלך הרשמי מאז 1782 והמלכים של תאילנד השתכנו בו עד שנת 1925. גם היום הארמון משמש לטקסים רשמיים.


מקדש הבודהה השוכב Wat Phra Chetuphon - מקדש הבודהה השוכב נמצא במרחק הליכה קצר מארמון המלך. שמו ניתן לו על שם האזור בהודו שממנו מגיע בוהה. אורכו של פסל הבודהה השוכב הוא 43 מטרים וגובהו 15 מטרים. זהו פסל הבודהה השוכב הגדול ביותר בעולם. פרט למקדש בו נמצא הפסל במתחם זה עוד כמה מקדשים מרשימים למדי.


מקדש ואט ארון Wat Arun - מקדש ואט ארון ממוקם בצידו השני של נהר הצ'או והדרך המהירה והקצרה להגיע אליו היא ע"י סירה שיוצאת בכל עשר דקות מהמזח שנמצא מרחק הליכה קצר מארמון המלך. זהו מקדש בודהיסטי מרשים למדי שנקרא על שם האל ההודי ארונה. המקדש הזה הוא אחד מסמליה המוכרים של תאילנד. המקדש בנוי בסגנון קמבודי עם מגדל מרכזי בגובה של כ-60 מטרים. זהו באמת מקדש מיוחד שאני ממליצה לא לוותר עליו במהלך הביקור.

מקדש ואט ארון Wat Arun בנגקוק

קניות

בנגקוק ידועה בסצינת הקניות שלה ולא מעט תיירים מגיעים אליה במיוחד בשביל זה. יש בה אינספור קניוני ענק, עם רשתות מהעולם. ניתן למצוא כאן הכל, החל ממותגי יוקרה כמו לואי ויטון ועד מרכזי מסחר שמוקדשים לחיקויים בלבד, גאדג'טים, אלטקוניקה וכו'. אמליץ כאן על שני קניונים גדולים שביקרנו בהם ושנמצאים במרחק הליכה מהמלון שישנו בו.


קניון Central World - מרכז קניות גדול בעל שבע קומות. מגוון מותגים מקומיים ומהעולם כולל כל מותגי האופנה כמו זארה, H&M, OYSHO וכו'


קניון Siam Paragon - קניון נוסף שמחובר ב- skyline לקניון Central World. קניון עם כל המותגים המוכרים וגם Gourmet Market Siam Paragon שהוא סופר ענק עם כל התבלינים והמאכלים שרק אפשר לדמיין ולחשוב עליהם. מומלץ לקניות עבור חובבי בישול שמחפשים להצטייד הביתה.


קניון Platinum Fashion Mall - נמצא ממש בצמוד ל- Central World וכולל מעבר פנימי שמחבר בין שני המרכזים. גם בקניון זה תמצאו את כל מותגי האופנה המוכרים ובנוסף מותגי על כמו GUCCI, Louis Vuitton, Dolce & Gabbana וכו'


מסעדות

מסעדת Pad Thai Kratong Thong - מסעדת פאד תאי שנמצאת באזור המקדשים בסמוך לרציף המעבורות. פאד תאי מעולה!


מסעדת Le Du - מסעדה מעוטרת כוכב מישלן שדורגה שביעית ברשימת המסעדות הטובות באסיה. השם שיכול להישמע צרפתי מגיע דווקא מהשפה התאית ומשמעותו "עונה" וזאת בהתאם למטבח התאילנדי העונתי של המסעדה. ניתן לבחור בתפריט טעימות של 4 או 6 מנות ולבקש התאמות במידה ולא אוכלים חלק מהמרכיבים. כל המנות הן בטעמים תאילנדיים מסורתיים עם טוויסטים ייחודיים. נדרש להזמין מקום מראש.


מסעדת Suhring - מסעדת שני כוכבי מישלן בניצוחם של שני שפים גרמנים שהם גם אחים תאומים. המסעדה דורגה במקום רביעי בדירוג המסעדות הטובות באסיה. התפריט הוא אירופאי עם טאצ' גרמני-צרפתי. ניתן לבחור בין שני תפריטי טעימות של 5 או 8 מנות ואפשר לבקש שינויים/התאמות במידה וקיימות רגישויות או שפשוט יש דברים שאתם לא אוכלים. מנת הדגל של המסעדה היא נתח ברווז שעובר יישון של עשרה ימים לפני ההגשה. חובה להזמין מקום מראש.


Post: Blog2 Post
bottom of page