top of page
פוסטים אחרונים בבלוג
עקבו אחרי לעוד המלצות
  • Instagram
מצאו מלון

מיקונוס עם תינוק

כשחיפשנו יעד קרוב לחופשת בטן גב בסוף ספטמבר הבנו שלא יהיה פשוט. העונה כבר מתקררת וברוב אירופה כבר פחות מתאים לנפוש בחופים. האופציות שנשארו היו לא רבות. מיקונוס עלה כיעד אופציונלי כשהתחלנו לחפש טיסות בתאריכים שהתאימו לנו וראינו טיסה קצרה ויחסית זולה. באינסטינקט הראשוני שללנו אבל אז אמרנו, למה לא מיקונוס עם תינוק?

אחרי מחקר לא קצר, הבנו שלמיקונוס כמה אזורים, יש חופים מוכרים יותר כידידותיים למשפחות ואזורים שנוטים להיות פחות המוניים. טיילנו במיקונוס עם דןדן כשהיה פעוט בן 1.9 וגילינו שיש גם לא מעט משפחות שמגיעות לחופשה באי היפהפה. להלן סיכום ההמלצות שלי לחופשה במיקונוס עם תינוק.

Mykonos with a baby toddler מיקונוס עם תינוק

התניידות

באופן כללי ההמלצה שלי למיקונוס היא השכרת רכב במהלך השהות. המלצה זו היא בגדר חובה כשמטיילים עם ילדים קטנים. שכרנו רכב קטן (מאוד!) עם כסא בטיחות וזה שדרג לנו את החופשה. מדי יום אחרי שנת הצהריים של דןדן יצאנו לאכול יחד במסעדות ברחבי האי שאמנם נמצאות במרחק נסיעה קצר אך לא בהכרח במרחק הליכה.

מיקונוס הוא אי הררי רווי עליות וירידות עם כבישים צרים מאוד וכמעט ללא מדרכות. בכל פעם שהלכנו עם העגלה נאלצנו ללכת על הכביש ולכן הייתי ממעיטה בכך למינימום האפשרי.

במרכז העיר האזור התיירותי הוא מדרחוב שטוח ונוח להליכה. שם עשינו סיבוב עם עגלה ללא שום בעיה וחלק מהזמן גם נתנו לדןדן לרוץ בין האנשים מכיוון שאין חשש מרכבים והאזור מרגיש בטוח.

Mykonos with a baby toddler מיקונוס עם תינוק


לינה

היה חשוב לנו למצוא מלון שיהיה באזור ידידותי למשפחות ובאזור פחות הומה ו"מסיבתי" אך שעדיין יהיה קרוב יחסית למרכז. חיפשנו מלון עם בריכה וחוף צמוד שנוכל לשהות בו רוב שעות היום עם דןדן.

בחרנו במלון Mykonos Blu שנמצא בחוף Psarou במרחק של 12 דקות נסיעה מהמרכז. קראנו המון ביקורות ובהן בלט שהמלון ידוע כידידותי למשפחות ואכן במהלך השהייה פגשנו לא מעט מטיילים עם ילדים קטנים. הצוות במלון היה סופר נחמד לדןדן ולילדים בכללי ולרגע לא הרגשנו לא מהם ולא מצד האורחים שיש איזושהי אי נוחות מכך שישנם ילדים בסביבה.


מלון מומלץ נוסף שהיה אופציה שנייה שלנו וגם הוא מותאם מאוד לחופשה עם ילדים הוא Mykonos Blanc. גם הוא מלון עם חוף פרטי שנמצא מרחק נסיעה קצר ממרכז מיקונוס.

Mykonos with a baby toddler מיקונוס עם תינוק

Mykonos with a baby toddler מיקונוס עם תינוק

מסעדות

בכל המסעדות שאכלנו בהן היו כסאות תינוק ויחס אוהד וסבלני לילדים. דןדן לרוב נהנה ממנות של מבוגרים אבל אין ספק שהעובדה שברוב המסעדות התפריט מכיל לא מעט מנות פסטה ופיצה הקל מאוד על הבחירה.

Mykonos with a baby toddler מיקונוס עם תינוק

בייביסיטר

גם בחופשות אנחנו מקפידים מאוד על סדר היום של דןדן והוא תמיד הולך לישון צהריים וערב בדיוק באותה השעה. על מנת לנסות ולהפוך את החופשה גם לחופשה עבורנו, במהלך הטיול נעזרנו בשירות בייביסיטר מקומי שסגרנו מראש דרך Mykonos best nannies. במיקונוס יש כמה סוכנויות, ביררנו, יצרנו קשר וביקשנו המלצות. התשלום הוא לפי שעה כשאנחנו הגדרנו את הצורך מראש.

היה חשוב לנו לוודא שתהיה איתנו מישהי קבועה לכל חמשת הימים על מנת שדןדן יוכל להכיר אותה. נעזרנו בשירותיה לטובת השנ"צ בחדר ולטובת הערב כדי שנוכל לצאת. כשבוע לפני הטיסה קיבלתי מהסוכנות קורות חיים של שתי מטפלות אופציונליות ויכלתי לבחור את מי שנראתה לי מתאימה יותר. קריסטינה הייתה פשוט מדהימה, מעבר להיותה גננת במקצועה יש לה גישה ייחודית לילדים, היא הגיעה מדי יום עם צעצועים והפעלות. אין ספק שהיא מקצוענית אמיתית וסמכנו עליה בעיניים עצומות.

Mykonos with a baby toddler מיקונוס עם תינוק

Post: Blog2 Post
bottom of page