top of page
פוסטים אחרונים בבלוג
עקבו אחרי לעוד המלצות
  • Instagram
מצאו מלון

ברומא לא אוכלים (רק) פיצות

על איכות האוכל האיטלקי אין עוררין והמטבח האיטלקי נחשב לאחד הטעימים כמעט ללא מתחרים. כשמבקרים באיטליה מגלים שישנם הבדלים רבים במנות המסורתיות בין האזורים השונים באיטליה. גיליתי שהפיצה ברומא שונה מהפיצה בנאפולי והקינוח הרומאי שונה מהקינוחים הנפוצים בסיציליה. הבוראטה מקורה בחבל פוליה וחומץ הבלסאמי הטוב ביותר מגיע ממודנה. מה שכן משותף לכל האזורים בהם ביקרתי זה חוסר החיבה לארוחות בוקר. לכן, כמעט ולא תמצאו כאן בתי קפה שמגישים ארוחות בוקר. האיטלקים אוהבים מאוד קפה, אבל את הקפה שלהם הם שותים בעמידה ליד הבר, לצד מאפה קטן, וכך בעצם פותחים את היום. אז מה אוכלים ברומא?


צהריים/ערב

מסעדת Taverna Trilussa Trastevere - מסעדה ותיקה וקלאסית. כבר בכניסה יתפוס אתכם ריח ממכר של כמהין שעומד באוויר. כמו ברוב איטליה המנות כאן גדולות ועשירות.


פיצה La Pecora Pazza - פיצה איטלקית שנמכרת בחתיכות מרובעות לפי משקל. מקום קטן עם פיצות טעיות. נחמד לעצירת צהריים זריזה.

פיצה La Pecora Pazza רומא

מסעדת Dal Toscano Restaurant - הסיבה האמיתית להגיע לאזור הותיקן. מדובר במסעדה מאוד לא מתויירת ומאוד חביבה על המקומיים. בשעת צהריים תתקשו למצוא כאן שולחן ולכן כדאי להזמין מקום מראש. התפריט מורכב ממנות בשר שמיושן במקום ומגוון מנות פסטה איטלקית אמיתית.


מסעדת מישלן Glass Hostaria - אחת ממסעדות מישלן המומלצות יותר ברומא. מסעדה בהובלת השפית כריסטינה בוורמן עם תפריט יחודי, מעניין אך לא מתחכם מדי. נדרש להזמין מקום מראש.


מסעדת Retrobottega - לדעתי המסעדה הכי טובה ברומא. מסעדה סופר מיוחדת ובהתאם מאוד מבוקשת. המסעדה מחולקת לשני חללים קטנים יחסית, בכל חלל בר גדול שסביבו מושיבים 6-8 סועדים. הבחירה היא בין שני תפריטי טעימות קבועים מראש - בשרי וצמחוני. אחת הארוחות הזכורות מבחינתי מכל רומא. מסעדה שהיא בגדר חובה.


בר קוקטיילים Mimi e Coco Trast - תפריט עשיר של קוקטיילים. מגישים גם אוכל.

בר קוקטיילים Mimi e Coco Trast Rome רומא

גלידה

גלידריה Icecream Shop La Strega Nocciola - גלידה מושלמת ומומלצת מאוד. לא שקשה למצוא גלידה מדהימה ברומא אבל זו בהחלט אחת הטובות שטעמנו.

גלידריה Gelateria da Costanza - גלידה מעולה בקרבת הקולוסאום


Post: Blog2 Post
bottom of page