top of page
פוסטים אחרונים בבלוג
עקבו אחרי לעוד המלצות
  • Instagram
מצאו מלון

מה אוכלים בורשה

ורשה נודעה בשנים האחרונות בעיקר כיעד לקניות זולות. טסתי לורשה ליומיים וחצי בחורף , ממש דקה לפני שהקורונה פרצה לחיינו. הופתעתי לגלות כי מעבר לקניות מדובר ביעד קולינרי שהתפתח מאוד בשנים האחרונות ומושך אליו פודיז מכל רחבי העולם. המחירים כאן נוחים מאוד וגם במסעדות יוקרתיות יחסית תמצאו מחירים נוחים לכל כיס.

Warsaw blog ורשה מדריך למטייל

ארוחת בוקר

קפה Bułkę przez Bibułkę - בית קפה באווירה היפסטרית שמגיש מאפים טריים וקפה מעולה. המקום היה עמוס בשעות הבוקר וניכר היה כי מדובר במקום חביב על המקומיים. ארוחות בוקר פשוטות יחסית אך טעימות להפליא.

Bułkę przez Bibułkę warsaw

בית הקרפים Manekin - מסעדה שמגישה קרפים / בלינצ'סים עם תוספות לאורך כל שעות היום. מומלץ לארוחת בוקר. הבלינצ'ס מגיע עם ביצה ופטריות, ניתן גם להזמין גרסה מתוקה עם ריבה או נוטלה.

Manekin Warsaw

רשת Aioli - מקום מעולה לארוחת בוקר בניחוח מזרח תיכוני. חומוס ושקשוקה הם חלק מהתפריט. התפריט ממוקד וכולל 4-5 אופציות לארוחת בוקר בלבד.

Aioli warsaw

צהריים-ערב

מסעדת Der Elefant - ביסטרו ענק המשתרע על שלוש קומות וכולל שוק דגים בכניסה. התפריט בהתאם גם הוא רחב ידיים הכולל מגוון מנות בשר, דגים, פסטה וכו'. השירות היה נפלא, מהיר ויעיל. לא הזמנו מקום מראש אך ייתכן שעדיף להזמין אם מגיעים בשעות העומס מכיוון שמדובר במקום פופולרי.


רשת מסעדות Gosciniec - רשת מקומית שמגישה את המאכל הלאומי- פירוגי. פירוגי הם כיסוני בצק במילויים שונים אופייניין מאוד למזרח אירופה באופן כללי. ביקרנו בסניף בעיר העתיקה. המסעדה מגישה פירוגי במילוי תפו"א, פטריות, גבינות ומילוי מתוק של ריבה ניתן לבחור בין מבושל בלבד או גם מטוגן. לצד הפירוגי תוכלו למצוא תה מחוזק בוודקה (או לא מחוזק) ויין מתובל.

 Gosciniec warsaw

מסעדת Butchery & Wine - מסעדת בשרים מומלצת ע"י המדריך של מישלן. מדובר במסעדה פופולרית בעיר ולכן נדרש להזמין מקום. התפריט כולל מנות בשרים, סטייקים, בשרים מעושנים והמבורגרים. את הבשרים מעשנים במקום. לצד הבשר תוכלו לבחור יין מתפריט יינות עשיר.


שוק אוכל Hala Koszyki - שוק אוכל מקורה בסגנון שרונה. דוכני האוכל מתפרשים על שתי קומות ומגישים אוכל עולם. המחירים כאן גבוהים יחסית לורשה. כל המנות שהזמנו היו טעימות מאוד.


בר קוקטיילים Veles Bar - פנינה מפתיעה במרכז העיר אליה הגענו במקרה אחרי שיטוט בין מספר מקומות בילוי. מדובר בבר נסתר בסמטה צדדית, המקום מעוצב בסגנון שנות ה-20 עם פסנתר ושנדליר ענק תלוי מהתקרה. התפריט כולל מגוון קוקטיילים קלאסיים לצד קוקטיילים ייחודיים למקום.

  Veles Bar warsaw

Post: Blog2 Post
bottom of page