top of page
פוסטים אחרונים בבלוג
עקבו אחרי לעוד המלצות
  • Instagram
מצאו מלון

טעימות מלונדון

אז מה אוכלים בלונדון? ואולי השאלה היא בעצם מה לא? אומרים על לונדון שיש בה את אוכל העולם הכי טוב בעולם ולא בכדי. מדינת הגירה שלא הצטיינה במטבח מדהים, בלשון המעטה, הפכה עם השנים לאימפרה של שווקי אוכל רחוב שכמעט ואין מנה אקזוטית שלא תמצאו לפחות ארבעה מקומות שמגישים אותה. להלן הסיכום הקולינרי שלי לארבעה ימים של בטן מלאה בלונדון עם כל הטעימות מלונדון שלא כדאי לפספס.

בית קפה Luminary Bakery לונדון London

שווקים

שוק Borough Market - שוק אוכל גדול עם מגוון מעדניות, חנויות ומסעדות.

שוק Spitalfields Market - שוק אוכל מקורה ענק עם עשרות דוכנים שמוכרים מאכלים מכל העולם. בנוסף לדוכני אוכל יש גם כמה חנויות אופנה, כלי בית ומזכרות. שוק מאוד פופולרי ומתוייר ובהתאם עמוס בשעות הצהריים.


קפה, ארוחת בוקר ומתוקים

בית קפה Hideaway Coffee - בית קפה קטן בסמטה נסתרת עם קפה מעולה ומאפים טריים מדהימים.

בית קפה Hideaway Coffee London לונדון

בית קפה Kaffeine - בית קפה בשכונת סוהו עם קפה מעולה ותפריט ארוחת בוקר מעולה.


בית קפה Luminary Bakery - בית קפה סמוך לשוק קמדן. קפה מעולה ומאפים מדהימים, סקון גבינה כמו שלא טעמתם בחיים. בונוס נחמד הוא שבית הקפה הזה דוגל באג'נדה חברתית של סיוע לנשים במעגל העוני על ידי סבסוד לימודים ועזרה.

בית קפה Luminary Bakery London לונדון

קפה The Steaming Pitcher - קפה קטן בלובי של בניין מרשים. הקפה מעולה, המאפים היו נראים לנו "עייפים" אז ויתרנו והעדפנו להמשיך לשוק הסמוך.

קפה The Steaming Pitcher לונדון London

קפה KIN Cafe - בית קפה קטן בשכונת סוהו עם תפריט ארוחות בוקר עשיר וקפה מעולה.


מאפייה Buns From Home - רשת מאפיות עם מאפין מושחתים מושחתים כמו שרק תוכלו לדמיין.


מאפייה Bread Ahead Bakery Borough Market - מאפיה בחלק האחורי של שוק Borough. עוד הרבה לפני שתראו את הדוכן על הרחוב תריחו את הריח של המאפים הטריים. חלום!


תה מסורתי ב- The Wolseley - מסעדה גדולה בסגנון אר-דקו. בשעות הצהריים מגישים כאן תפריט לשעת תה הכולל כמה סנדוויצ'ים, מאפים, תה במגוון טעמים ושמפניה. אחת החוויות המיוחדות והמומלצות בעיני.


גלידריה Soft Serve Society - גלידריה קטנה בשכונת שורדיץ' עם גלידות רכות בסגנון אמריקאי במגוון טעמים.

גלידריה Chin Chin Labs - רשת גלידריות בטעמים מטריפים.

גלידריה Gelateria 3Bis Portobello - גלידריה מומלצת בשכונת נוטינג היל באזור שוק פורטבלו.

גלידריה Gelateria 3Bis Portobello London לונדון

מסעדות בלונדון - צהריים/ערב

מסעדת Circolo Popolare לונדון London

מסעדת Dishoom - מסעדה הודית מדהימה שביקרתי בה בטיול הקודם. מגישים בה גם בראנץ' מעולה בסגנון הודי, מומלץ!


מסעדת Circolo Popolare - מסעדה איטלקית מאוד מומלצת. מעבר לאוכל הטעים העיצוב של המקום שנראה כמו גן הוא פיסת טבע בעיר ההומה. נדרש להזמין מקום


מסעדת Lahpet West End - מסעדה בורמזית מדהימה! קיבלתי עליה כמה המלצות ולא בכדי. כל מה שהזמנו היה טעים בטירוף. אכלנו צהריים אבל האווירה לגמרי יכולה להתאים גם לערב.


בר Bar Termini - בר קוקטיילים קטן ואיכותי. שימו לב שהתפריט בעיקרו נע סביב האלכוהול ויש כמה נשנושים בצד בלבד. בנוסף, המקום קטן ולכן נדרש להזמין מראש.


מסעדת ROKA Charlotte Street - מסעדת שף יפנית עם מנות דגים וסושי ברמה הגבוהה ביותר. נדרש להזמין מקום.


מסעדת The Ninth - מסעדת שף שכונתית צרפתית בשכונת סוהו. מסעדה קטנה ומוקפדת עם אווירה רומנטית יוקרתית. נדרש להזמין מקום מראש.


מסעדת Zuma - מסעדה יפנית בסטנדרט גבוה. זומה היא רשת מסעדות שנפתחו בערים שונות בעולם, בינהן גם דובאי, ניו יורק ופוקט. התפריט מורכב ממנות דגים טריים, סושי ובשר בעשייה יפנית לצד קוקטיילים. האווירה בזומה לונדון היא של בר קוקטיילים יוקרתי ומגניב. נדרש להזמין מקום מראש.

Post: Blog2 Post
bottom of page